torsdag 22 december 2011

Fullspäckat schema

Sorry sorry sorry, men jag har faktiskt inte hunnit sätta mig ner en endaste minut än idag. Men nu, nu ska jag bara slappa! Huvudvärk har jag också lyckats få, så jag borde kanske lägga mig ner och vila en stund, men vi vet ju hur det brukar sluta då jag ska powernapa "max en halvtimme".. Hrm..

Nå, jag startade runt 9 från Kovjoki i morse, och då jag kom hem var jag så slut så jag knappt orkade byta kläder.. Är så sjukt tung i huvudet och kroppen av förkylningen... Nå, jag böt om (det blev samma outfit som igår, men lite bekvämare skor istället för kilklackarna) och drog iväg på julkaffe till skolan. Jag blev besviken över att nästan ingen kom, jag hade ju sett framemot att träffa alla andra.. Vi gick genom praktiken nu inför våren och så fick vi kaffe (varför tror alla alltid att alla antingen dricker kaffe eller te? Jag dricken ingendera) och julstjärnor och pepparkakor.
Sen for jag och handla, kom hem och lagade mat, skjutsade Roy till jobbet, träffade en kompis, for och köpte mina egna julklappar som jag ska få av Roy (vill ni veta vad det är?) och sen till Minimani igen och handlade lite till. Jag kom nyss hem och nu tänker jag unna mig lite choklad, för det är jag nog värd efter den här dan!!

Jag har massor med bilder från högstadiets julfest som jag var på igår, men jag orkar inte gå genom dom nu. Ni kanske får se några ikväll, eller så får ni vänta tills imorgon. Det var i alla fall en riktigt stämningsfull julfest med riktigt bra program!

Nu ska jag vila huvudet en stund, ska försöka att inte somna. Vi hörs snart 

En webcambild som jag tog nyss.

1 kommentar:

  1. Tack för din värmande kommentar. Det uppskattas till tusen. Hoppas du stannar kvar! Och Hoppas du haft en fin dag och får en fin kväll! KRAM

    SvaraRadera