onsdag 7 december 2011

Fysioterapi, julklappar och tävlingstips

Fysioterapin gick superbra trots grym värk i högra knät. Jag tränade utan att ha tejpade knän, och allting gick bättre än sist, och då var knäna tejpade! Så både jag och min fysioterapeut var riktigt nöjda med dagens träning :D

Nu ska jag gå genom alla julklappar bara för att se om det finns nånting som ännu saknas. Jag tror att jag har fixat alla nu, men det är helt klart värt att dubbelkolla. Jag har ju rätt många klappar att hålla reda på trots allt ;)
 
Och hörni! Rebecca har en julkalender på sin blogg där hon varje dag lottar ut nånting fint, och idag är jag med och tävlar i lucka nr 7. Klicka er in här för att se vad som döljer sig bakom dagens lucka :)
 
Nu blir det att ta tag i klapparna då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar