onsdag 21 december 2011

Lite shopping

Nu har jag kommit hem från stan och hämtat ungarna från skolan. Jag är proppmätt efter att vi åt buffé på Asian Garden, och nöjd med mina inköp. Jag köpte en vit supermysig grovstickad tröja från Wautsi (där jag blev betjänad av supersöta Jannike) och ett par silvriga leggings från Code. Jag ska se om mina nya plagg passar tillsammans, jag hoppas det eftersom det liksom var tanken från början.
  
Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag laga mat åt hela högen. Ni får kanske se bilder på mina nya plagg sen. Under tiden bjuder jag på en bild på mig & lillskiten från igår.

2 kommentarer:

  1. De va super kul att träffa dej också! Du måst koma oftare =)) kram!

    SvaraRadera
  2. sv; ou shit! ja sko no vila träff de åtminstone snabbt na dag föri jul eftersom ja har mams julklapp tide i avon grejona din :s

    SvaraRadera