fredag 2 december 2011

Promenix

Det var skönt att ta en promenad nu redan från förmiddan, men foten började bråka nästan direkt. Så till slut blev det bara jobbigt. Det är konstigt hur det fungerar, att även fast jag inte hunnit anstränga mig alls innan promenaden, så bråkar foten ändå. Oftast bråkar den om jag ansträngt mig mycket eller annars bara är trött. (Trött är jag ju idag iofs, men inte trött i kroppen på det viset..)

Ja ja, domhär vantarna har jag invigt nu. Köpte dom från Code för en liten summa av presentkortet.

Till er som undrar vad jag tar kort med; Dom flesta bilderna är tagna med min Nikon D5100 (som jag inte lärt mig manuella inställningar på än) eller min mobil -Nokia C3 med ynka 2 mega pixels kamera. Gamlare bilder är oftast fotade med min Sony DSC-H10 Cyber Shot som jag hade innan jag köpte systemkameran.

Nu ska jag laga potatismos och köttfärs = Lapskojs.

3 kommentarer:

  1. Måste passa på att fråga , är du nöjd över din systemkamera ? :D

    SvaraRadera
  2. Oj va fina vantar, fanns det andra färger? Vad kostade de här vantarna? :)

    SvaraRadera
  3. Anonym} Tack :) Dom kostade 11,95€ och fanns även i svart om jag inte minns helt fel :)

    SvaraRadera