fredag 2 december 2011

Påminnelse till er

Kom ihåg att delta i tävlingen om en tandblekningstandkräm. Jag avslutar tävlingen kl. 12 (finsk tid) idag, så ni har 2½ timmar på er ännu. Klick klick.
 
Jag vaknade som vanligt då Roy for till skolan, så nu sitter jag här och är helt slut. Det är nästan omöjligt för mig att somna om då jag en gång vaknat, pöh.. Men med en frukost så ska jag nog komma igång ordentligt. Jag ska ta en promenad nu på förmiddan, och sen ska jag plocka ihop vår julgran och rota fram julgranspyntet. Myspys :) 
Tumblr_lv39q7q8mi1qch1u7o1_400_large
we<3it

2 kommentarer:

  1. sv; tack så mycket! :D
    bilderna är tagna från Fredrikas övre våning (som inte många känner till!) ;D

    SvaraRadera
  2. Sv; hihi förlåt men jag måsta bara! :D blev själv så rädd o man e ju så lättlura ;)

    SvaraRadera