onsdag 14 december 2011

Sprillans ny bh från Victoria's Secret till salu

Finns det nån liten tjej där ute som vill köpa en übersnygg sprillans ny bh "instantly adding up to 2 full cup sizes for maximum cleavage and fullness" från Victoria's Secret? Perfekt under nyårsklänningen! Genomskinliga och svarta band medföljer, går även finfint att ha utan band. Jag skulle mer än gärna behålla den, men den är tyvärr för liten. Här är direktlänk till bh'n. Kontakta mig på mejl, sara_westerlund743@hotmail.com, om du är intresserad. All info om storlek och pris fås via mejl.

2 kommentarer:

  1. Tjaa, wc:n jag beställde har nog inte fungerat precis som jag tänkt! Stod på sidan jag beställde den från att den ska passa "orginalmodellen" på en wc, vilket den inte gjorde, den är lite för stor så den är inte alls stabil, måste sätta lite saker mellan wckanten och "katt-wcn" för att den ska hållas på plats :P Meen det är på gång, förhoppningsvis ska det lyckas, och om det lyckas behöver jag ju inte kattwcn alls mera :) får hoppas på de bästa bara! :P åh va snygg bh! Va e de för storlek o va ska du ha för den? :D

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Nu finns det risk att jag dubbelsvarar på din kommentar, men såg att du varit med och tävlat om veckans 5 snabba frågor. Jag känner att din fråga är lite för stor för att rymmas på ett så kort utrymme som veckans snabba frågor-inlägget. Därför undrar jag om du skulle vara intresserad av att bli intervjuad av mig någon vecka och ställa upp på veckans intervju? Jag har några inplanerade intervjuer men om du är intresserad får du gärna svara på din egna fråga och mejla mig på adara.blogg@gmail.com. :)

    Haha oj vilken lång kommentar, hoppas du orkade läsa! :D

    Hahaha sköna bloggkommentatorerna är! xD

    SvaraRadera