måndag 19 december 2011

Z

Jag och Sarah såg den gamla godingen Zuper Zebran, haha. Så himla bra film :) Och så böt vi julklappar och åt chips & choklad.
Nu ska jag lacka min naglar röda så att jag har dom klara inför dom kommande dagarnas julfester (det finns en risk att jag glömmer det om jag inte gör det nu) och lite senare ska jag iväg till en klasskompis en snabbis.
 
Jag känner mig lite inspirationslös för tillfället.. Allt är så mörkt och dystert. Inga nya bilder har jag heller. Ska vi köra några önskeinlägg framöver? Vad tycker ni? Berätta vad ni vill att jag ska blogga om så fixar jag det. (Videobloggar vet jag att ni vill se, det kanske kommer nån gång. Andra förslag??)
X_81bed7bf_large
we<3it

2 kommentarer:

  1. lista dina favoritbloggar (olika kategorier) och berätta vad du skulle ge dem i julklapp om dom skulle höra till din vänskapskrets! :)
    hur ser julen ut hos er?
    ett foto per timme en dag-inlägg!

    SvaraRadera
  2. fortsättning på stroke-historien :)

    SvaraRadera