fredag 6 januari 2012

Crap...

Godmorgon! Seg, segare, seeeegast. Åh vad tråkigt att vakna på morgonen och känna sig såhär. Rastlös redan innan man ens kommit upp ur sängen.
   
Jag vill inte va negativ, jag hatar att ge ut dåliga vibbar, men jag tänker inte sitta här och ljuga att allt är bra. En del väljer att inte blogga alls då de mår dåligt, men jag känner ändå att jag vill skriva lite.
Alla vet vi ju att ingen mår alltid bra, så jag tycker att det är bäst att va ärlig.

Det jag helst av allt skulle göra nu, är att åka iväg nånstans med en vän -eller ensam- och bara få lufta huvudet och rensa tankarna. Börja om på nytt typ. Jag skulle må så bra av det... Kanske jag äntligen kunde få tänka klart då...

6f45a6d52683727b6a81e336e0e5854f_large
weit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar