tisdag 3 januari 2012

Jag har mått lite bättre idag

Dagens mest positiva -Jag har fixat sommarjobb! Wihooo. Troligen från maj-september dessutom, på bästa vis alltså :)
 
Och för att peppa er ytterligare i tävlingen så tänkte jag berätta ungefär vad goodiebagen kommer att innehålla;
Olika parfymer, duschtvålar, bodyshimmer, hudkrämer, läppomada, mascara, läppstift, nagellack, m.m, m.m... Produkterna kommer främst ifrån Avon och Mary Kay, men även från t.ex. Bodyshop osv. Allt kommer att ligga i en tygkasse. 
 
Nu ska jag bädda åt mig och gubben och så går jag så småningom och lägger mig. Roy kommer att sitta och kolla hockey inatt tillsammans med Robin & Linda, men jag är inte det minsta intresserad så jag ska nog bara sova skönt jag då ;)
 
Godnatt på er, vi hörs imorgon ♥ 
Tumblr_lx8f76kjib1r1gvqzo1_500_large
weit

1 kommentar:

  1. ojoj, får verkligen hoppas att man är en av dom som gissat rätt nu! haha ;D får ju ångest med andra ord hehe.. ;)

    SvaraRadera