lördag 7 januari 2012

Middags-dejt och tjurfäktning

Hej på er! Jag slapp inte in på nätet igårkväll, så jag kunde inte blogga då.

Jag for ju in till stan och mötte upp Sarah för middags-dejt och en massa prat. Jag hade inte med mig kameran, men jag fick ett par bilder av Sarah som jag tänkte slänga upp.

Först åt vi varsin smörgås på Subway,


..och sen tog vi varsin alkoholfri drink på Netti.

Jag kom underfund med massor under dom timmarna vi satt och pratade, så det var en riktigt givande kväll för mig!

Nu ska vi ut och försöka fånga in två tjurar som vi inte fick fast i höstas som ska till slakt. Vi hörs senare!

2 kommentarer:

  1. Vad drack du? DEn ser så god ut :)

    SvaraRadera
  2. Anonym} Jag sa bara att jag ville ha en god alkoholfri drink, så blandade han en åt mig :)

    SvaraRadera