tisdag 3 januari 2012

Ointressant update

Nu har jag jobbat klart. Det var en hel hög med namntavlor åt korna som skulle "förnyas". Namn, nummer, födelse, kalvning och seminering skulle inskrivas. Jag fick hjälp av lillasyster Maria, så det tog bara två timmar, och vi hann bli helt klara :)
 
Och som jag skrev tidigare så for jag ju till Code idag. Jag hittade ett reaplagg som kommer bli perfekt till våren. Jag kan visa er imorgon!
 
Jag ska snart fara till Bennäs och möta upp en tjej som ska köpa ett par byxor av mig, och sen kommer Roy kanske hit. Vi sover troligen i Kovjoki inatt, för omväxlings skull.
 
Ja, mer spännande än så är mitt liv inte just nu, så lika bra att jag är tyst och låter er fortsätta gissa i min lilla tävling istället :)
 
..Och så slänger jag upp en bild från i somras, bara för att påminna er om att det snart är sommar igen!

1 kommentar: