torsdag 5 januari 2012

Rätt svar i gissningstävlingen

Det är sjukt roligt att så många deltog i min tävling, och nu ska jag presentera dom rätta svaren! :)
  

 
1
. Jag var 16 år då jag gjorde mina första hål i öronen. -Sant! 

2. Jag halkade en gång inne i en matbutik och landade på röven i min varukorg som var full med mat. -Falskt! Dock hade det knappast förvånat varken mig eller er om det hade hänt ;) 

3. Jag gillar varken Harry Potter- eller Sagan om ringen-filmerna. -Sant! Har aldrig gillat dom filmerna.

4. Jag har åkt både ambulans och ambulanshelikopter. -Sant! 

5. Jag var så ivrig inför Pinks konsert så jag glömde ladda kameran och stod sen där med ett nästintill tomt batteri. -Sorgligt men sant! Dock hann jag ju ta en hel del fina bilder ändå :) 
  


Den punkten som var falsk var alltså nr 2. Så alla ni som svarat nr. 2 får sitta i spänning en stund ännu. Jag drar en vinnare bland er lite senare! 

Tumblr_lwgm1sihds1r5608eo1_500_large
weit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar