fredag 3 februari 2012

Min fredag

Jag började morgonen med två laxsmörgåsar, på bästa vis alltså. Sen pallrade jag mig ut och brummade iväg till skolan i min iskalla bil. Fick väja till sidan och släppa fram två brandbilar som hade bråttom också. Det är ju betydligt större risk för bränder nu då det är såhär kallt... Nå, jag for iväg till skolan, skulle prata lite med skolhälsovårdarn. Det slutade med att vi satt där och babblade i 1½ timme. Hahaha.. Tiden går fort då man har roligt (läs -då man har nån att prata med som orkar lyssna på en).
Sen for jag både till Abc och Minimani och handlade lite smått. Då jag kom hem betalade jag bort en hög med räkningar, och nu bankar det i mitt huvud. Borde slänga in en Panadol och lägga mig på soffan och vänta på att en klasskompis ringer som ska komma hit och prova ett par brillor.
Sen borde jag laga nånting ätbart, har inte ätit nån lunch än.. Tråkigt att laga mat åt bara mig själv då Roy är i skolan.
 
Så, där har ni min dag hittills i stora drag. Ikväll ska jag kanske sitta barnvakt, för övrigt har jag inga planer.
 
Dom här bilderna är ett år gamla. 
Min lilla gubbe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar