onsdag 7 mars 2012

Praktik, dag 3

Godmorgon! Min tredje praktikdag här i Kovjoki sätter fart. Igår handlade jag lite verktyg och grejer, och idag ska jag fortsätta förbereda inför tapetseringen som ska göras i hallen.

Förra våren tapetserade jag ju mammas & pappas sovrum, och Marias & Heidis sovrum. Det blev en randig fondvägg i båda rummen och resten av väggarna blev ljusa. Nu tänkte jag tapetsera hallen i samma stil. Skulle även vilja fixa till Lindas & Janinas rum (rummet där jag kommer att bo i nu framöver alltså) men vi får se hur det blir med det. Jag har en lång lista på grejer som ska fixas innan sommarn!
  
Nu ska jag gå ner och äta frukost innan jag börjar jobba.

Såhär ser den randiga tapeten ut -Silver, vit och mörklila. Bilden är tagen förra våren då jag precis hade blivit klar med småtjejernas rum.

1 kommentar: