onsdag 16 maj 2012

Fyra bilder som beskriver min dag

Jag har varit ute i det underbara vädret och oljat trädgårdsmöblerna..

..och så har jag suttit och solat och svalkat av mig med kall limsa. (Det var verkligen för varmt med svarta byxor i solen! Hoppas vädret fortsätter såhär)

Och här ser ni dagens outfit efter att jag bytt om från min sunkiga outfit som jag hade innan..

..och så var jag ju som sagt också in till Jakobstad en sväng. Jag var smakråd åt lillebror som skulle ha en ny jacka, kollade läget på våra loppisbord (kaos!) och köpte världens godaste glass:
Om ni inte smakat den här så måste ni göra det. Ja, om ni gillar choklad då förstås. Nu har jag i alla fall glass så att det räcker ett bra tag framöver, och min hals tackar mig! ;)

1 kommentar:

  1. Åh jösses, glassen ser ju görgod ut! Kan man köpa den i Sverige? haha eller alltså, vad heter den på svenska? :) Och trevlig helg, här borta är det långhelg så det smäller om det :D
    Kram!

    SvaraRadera