tisdag 22 maj 2012

Sol & BB

Vad roligt att så många uppskattat det här inlägget och delat med er av vad ni tycker om med er själva och er kropp. Jag ser gärna att så många som möjligt "deltar" i detta och slänger in en kommentar. Ingen skillnad om ni är anonyma eller inte, det är ju enbart för er egen skull som ni gör detta. :}

Anyway, jag har varit en sväng till stan redan idag. Jag ska kolla gårkvällens avsnitt av BigBrother innan jag far ut igen och lapa lite sol. Ska kanske fortsätta med gräsklippningen också som lämnade på hälft igår (..vi har ju så sjukt stor gräsmatta..) så att jag gör nån nytta idag också.

På tal om BB, vad tycker ni om deltagarna som är kvar? Det är alltså Amandus, Hanna, Marcelo, Annica och Lars som är kvar efter söndagens utröstning då Camilla och Rodney åkte.
Själv blev jag överlycklig då jättebebisen Rodney åkte ut, men hade gärna sett att svinet Marcelo hade fått lämna istället för Camilla. Dock tror jag att det är bra att Camilla fick lämna, eftersom det nog är till fördel för Amandus nu innan finalen (fastän han verkar må jättedåligt över det just nu).
Jag vill se Amandus och Lars i final, jag hejar kanske liiite mer på Lars. Dock blir jag glad bara nån av dom två vinner, det kvittar vem :}
  
Ni som inte kollar på BB fattar nog inte ett skvatt av det som jag skrev här nu, men ni väljer ju själv vad ni läser och inte :}

Nej nu ska jag kolla det där avsnittet och sen gå ut! Puss på er.
Såhär såg jag ut igår. Då var mina DrDenim ännu användbara trots att det kommit ett hål på insidan av låret, men nu har det blivit så stort så jag tvingas nog pensionera dom :( ..Alternativt klippa av dom till shorts.
Så fort som möjligt ska jag köpa ett par nya, dom var ju mina favoriter!

3 kommentarer:

  1. Amandus eller Hanna ska vinna! De andra tål jag inte!

    SvaraRadera
  2. Hoppades på camilla & lars i final. men ändå tror jag att lars vinner !
    Blev jätte förvånad nu då ja fick veta att Camilla åkte ut .. Trodde
    nog att hanna, rodney och amandus sku åka före men. :D Tuuur att rodney åkte iallafall.. hehe. Sku å tyck mkt mer om Annica ba hon sku släpp en del av sin barnsliga sida haha men ja tror som sagt ändå att Lars vinner :D

    SvaraRadera
  3. Lars och Annica är bara patetiska och löjliga. riktiga barnrumpor är vad de är.
    Förrut var det Marcelo jag tyckte minst om, men nu har Annica och Lars dragit förbi honom. Så jag hoppas att Annica eller Lars åker ut nästa gång! Har man kollat på BB-live, så kan man se hur elaka de två är mot Amandus och bara trycker ner honom. Så fult! Det är absolut inget jag tycker är okej, därför tycker jag minst om dem två!

    SvaraRadera