måndag 2 juli 2012

Det är bara att öva!

Jag är så otroligt trött, och magen värker som om den skulle få betalt.
Jag har jobbat, powernap'at, varit ute, ätit lite choklad, lyssnat på bra musik och drömt mig bort.. Och nu sitter jag och väntar på att Roy ska sluta jobbet och komma hit så att vi kan dra iväg på lite ärenden.

Jag tror att jag tänker göra mig lite extra fin idag, bara för att jag mår kasst. Man mår genast lite bättre om man känner sig fin, eller hur? :) Dessutom tror jag att jag drar på mig ett par klackar också, jag har börjat gå mycket mer i klackar på sistone. Jag behöver verkligen öva på det, så jag brukar passa på då vi ska in till stan på nå ärenden sådär snabbt bara. Vem vill inte kunna gå i klackar liksom? Det går om man vill!
Fotograf: Ann-Sofie Sandin.

3 kommentarer:

  1. Det går tydligen inte så bra med sockerstrejken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt mål var att lyckas börja äta mindre sötsaker än vanligt, och det har jag lyckats med, så jo -Det går bra!! :)

      Radera
  2. svar: Tack! :D de bästa e att jag mår så bra av de :)

    Allt går om man vill :)

    SvaraRadera