lördag 21 juli 2012

Gammaldags torg

Jag, mamma och småtjejerna for in till stan i morse och gick ett varv på torget där dom idag hade Gammaldags torg. Det fanns huuuuur mycket fina inredningsgrejer som helst som jag hade köpt med mig om jag hade haft lite tjockare plånbok, men jag fick nöja mig med den här fina scarfen (och så lippisen i inlägget under som jag köpte från ett stånd på gågatan).

Jag ångrar att jag inte köpte hem en gammal fruktlåda i trä, dom är ju så fina!! Dom fanns i olika storlekar och modeller. En gammal kappsäck i läder såg jag också, som skulle va perfekt inredningsdetalj.. Om jag bara hade haft några tjugolappar extra så hade jag inte tvekat en sekund.

Om jag inte skulle va tvungen att fara iväg och jobba nu så hade jag hoppat i bilen och rusat iväg till stan igen och handlat åtminstone en trälåda. Åh-vad-jag-blir-irriteeeerad!! 

Vad surar NI åt idag, haha? Tell me! ♥ 

1 kommentar:

  1. surar och surar, men lite tråkit väl att man inte slapp alls på marknaden iår :P

    SvaraRadera