fredag 3 augusti 2012

Imorgon..

..kommer jag att va busy busy, hela dan.
Jag och Roy släpar iväg en massa grejer till Vasa för att fixa och dona i lägenheten. Jag har varit dit två gånger utan Roy nu då han har jobbat, så det ska bli roligt att få fara dit tillsammans nu.

Vi far på förmiddan och kommer hem mot kvällen, så det kommer att bli tyst här på bloggen, men ni vet ju var jag håller hus :)
  
Jag längtar också till vår Ikea-resa som ska bli av nu nån gång i augusti. Vi behöver lite nya möbler och annat smått till lyan, så då blir det troligen en heldag i Tammerfors. Fun fun!

Och sådär för övrigt så är jag helt slut i skallen nu, mina ögon går typ i kors.. Så jag ska avrunda här och fortsätta läsa min hästbok i väntan på att Roy slutar jobbet och plockar upp mig.

Nighty night, puss puss puss! ♥ 
Fotograf: Sarah Ede.

1 kommentar: