fredag 28 september 2012

Dagens schema & hårresande problem

Godmorgon! Idag har jag fullspäckat schema igen. Först ska jag träffa Maria för en shoot (ny header på kommande?), sen ska jag iväg på några ärenden, ringa några samtal, handla.. och så ska jag såklart träna.

By the way så märkte jag igår att jag håller på bli blond igen :( Den röda färgen har tvättats ur såpass mycket att det för tillfället ser ut som att jag är "en brunett som försöker bli blond men inte lyckas bli av med det sista orange".. Inte roligt. Jag måste nog ta och köpa mer hårfärg snart, såhär kan jag ju inte se ut. Jag trivs absolut bäst i röda nyanser! 

Här var håret ännu rättså orange jämfört med vad det är idag.. Dock "daskigt" och färglöst. Ska inte permanent hårfärg hålla liiiite längre? Jag har ju inte hunnit få utväxt ännu ens.

Här var det nyfärgat:
That's how I love it! 

1 kommentar:

  1. Röda toner är alltid svårt att få att hållas i ett ljusare hår, och om man har lite poröst hår så är hårstråna så öppna att färgeb rinner ur hårstrået och inte hålls innuti det. Och så tyvärr håller inte butiks färger lika bra som färger hos frisörer :/

    SvaraRadera