måndag 10 september 2012

Nu är det bara hard work som gäller!

..gällande både jobb & träning.

Ang. träningen så är ju det här vecka två, och jag har fått ett nytt gryyymt träningsschema av Linda (blivande PT) för 7 veckor framåt som ska bli riktigt roligt att prova på. Och så har jag en tränings-deal med Sarah, så jag har lite extra press på mig dessutom ;) Men jag gillar utmaningar, så det här ska nog gå riktigt bra!!

Idag står gym på schemat, men jag hamnar att ta det som hemmaträning istället eftersom jag ska jobba hela dan, och inte har tid att åka till gymmet. Dessutom har jag ju gymkort i Vasa, och jag ska jobba i Kovjoki. Men inte blir det lättare träning bara för det, jag gör nog ändå samma övningar (dock hamnar jag att ändra på vissa övningar liite eftersom jag inte har tillgång till maskiner, men samma effekt ändå).

Nu ska jag slänga i mig en frukost, vattna våra blommor, packa väskan, och så ska jag söka mig mot Kovjoki för att jobba.

Och ja, jag höll på glömma - ikväll ska jag första gången på en fotokurs. Ska bli spännande!

1 kommentar: