onsdag 19 december 2012

Ingen julstämning

Idag mår jag bättre, äntligen! Förkylningen tycks börja släppa, och ingen huvudvärk har slagit till ännu. Visst, jag är krasslig än, men jag är inte dö-slut längre i alla fall.

Det snöar ute, vi var på julfest igår, några klappar har delats ut, chokladkonfekter har öppnats, julmat har ätits, julmusik spelas - men var är julstämningen?! Börjar jag bli gammal, eller är det bara för att jag varit sjuk som stämningen inte infinner sig? Kanske är det bara tomten som saknas? Igår blev det bekräftat att han kommer i år igen, så lite snälla har vi nog varit trots allt :)

Nu ska jag hjälpa till med maten, vi hörs senare!

1 kommentar:

  1. Ohh skönt att du börjar känna dig bättre, jag är inte pigg än, men nyss brutit ut på mig så det avtar nog till helgen =D
    kramar

    SvaraRadera