onsdag 9 januari 2013

Äcklig gröt

Jag promenerade iväg till gymmet, perfekt uppvärming. Sen tränade jag mage, rygg & röv där, och stretchade en stund. Det blev inte så långt pass idag pga. huvudvärken, men allt räknas!
Då jag kom hem tänkte jag prova äta en portion av Elovenas snabbgröt, men den var sjukt äcklig! Blä. Och jag som annars gillar gröt. Nå, det fick bli dom hederliga fullkornsflingorna igen då istället.

(Sarah, äter du den här gröten? Isåfall får du mer än gärna ta emot den, annars åker den i roskis)
Nu ska jag hoppa i duschen, och sen tänker jag åka iväg och handla lite godis till kvällen!

4 kommentarer:

  1. Färdig portionsgröt innehåller tyvärr dolt socker. Kör på vanliga grötflingor, sen skall du se till att få i dig kolhydrater och proteiner efter träningen. Flingor rekomenderar jag ej, isf som fuskmåltid nån enstaka gång. Läs innehållsförteckningen så förstår du :)

    SvaraRadera
  2. Har ingen aning om ja äter andi sortin ellder int fö ja ha bara smaka äppel o vanilj samt hallon gröt ännu :) Men ti två äter ja meir än gärn! ;)

    Dock måst ja ju no säg att lingon gröit låter grymt blä :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ja tar me an åt de på lörda så får du ta hejm o prov :D Jag vill int entå ha an så!

      Radera
  3. bruk int tyck om demde snabbgröit, men he finns ein elovena som e me äppel o kanel som e ganska god.
    annås så brukar ja allti laga havregrynsgröit, sätt på kanel, liti linfrö, ett halvt rivet äpple å mjölk. väädens godast frukost, längtar allti ti mornen! :)

    SvaraRadera