måndag 21 januari 2013

Nu åker julen ut!

Även fast julen är det mysigaste på hela året, så vill man nog bli av med den till slut. Så idag började jag, så fort jag vaknade, plocka ner stjärnor ur fönstren, byta kuddar i soffan, ta bort ljusstakar osv. Några små detaljer får stå kvar ännu som inte är sådär super-juliga.

Det blev lite ändrade planer ang. min träning idag. Jag hade ju planerat att åka till gymmet redan från morgonen, men det får nog bli ett eftermiddags-pass (som vanligt) idag trots allt. Jag & morgonträning tycks inte riktigt gå ihop. Men det spelar ju ingen roll NÄR jag gör det så länge det blir av.

Utöver träningen så har jag inga stora planer för idag. Bara lite klädtvätt & städning, och så måste jag iväg och handla lite mat. Men that's it. Skönt med en slö måndag efter en flitig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar