fredag 11 januari 2013

Oh happy day!!

Åh vilken bra dag det är idag!! Min lärare ringde just åt mig och sa "Dom ringde åt mig från Wasa Teater", "Jaha?" (undrade varför dom ringde åt honom, det här låter skumt). "Ja, dom sa att du ska ringa dit, dom hade tappat bort din nummer".

Jag darrade, ringde till ansvarige på rekvisita-avdelningen på Wasa Teater, hon svarade och meddelade att jag fått praktikplats. Wihooo!

Jag är så löjligt glad nu! Jag har så länge sökt praktikplats, utan resultat, och nu fick jag veta att dom gärna tar emot mig till det ställe jag hoppats mest på.

Alltså. Jag ska praktisera på rekvisita-avdelningen på Wasa Teater fr.o.m. 4 februari. Åh vad roligt det ska bli!!

Till råga på allt detta så plingade en bud-kille på dörren och lämnade över ett efterlängtat paket åt mig. Vad som låg inuti det får ni se senare. Nu ska jag försöka lugna ner mig en stund så att jag inte blir helt utmattad ;)

PS. Inget av detta har nånting att göra med inlägget nedan.

2 kommentarer: