fredag 15 februari 2013

Helg!

Phu. Så var ännu en praktikvecka avklarad. Drygt två timmar gick åt till att se genomdraget av Pojken & Stjärnan, och en timme gick åt till ett möte. Utöver det har det varit mest planering och sånt idag, så en rättså lugn dag har jag haft. Dock är jag helt slut efter den här veckan, den har varit så sjukt intensiv.

Och ja, ni måste komma och se Pojken & Stjärnan sen, den blir så sjukt bra! Jag satt och skrattade hysteriskt flera gånger under genomdraget idag, och ännu bättre kommer den att bli så fort allt är färdigt. Den har premiär 20.3, skynda er att boka! :) 

Jag kom just hem, men ingen vila. Jag har redan diskat & skurat köket och tömt & tvättat kattsandlådan. Näst på tur står wc'n som ska skuras, och så ska även sovrummet städas. Alltså suck. Jag vill bara lägga mig ner och vila en stund...

Inatt ska jag hämta syrran från flyget då hon kommer hem från Sverige, wohoo :) 

Förresten. Har ni några filmtips? Jag känner för en film ikväll. Jag gillar romantiska komedier, thrillers, drama.. Inga pang-pang-filmer (dom har jag fått nog av eftersom Roy alltid ska se såna) eller skräckisar. Nånting romantiskt & fint med gärna lite drama vill jag se ikväll. Tips?

2 kommentarer:

  1. The impossible e sjukt bra, fast sorgli. Om ni vill skratt kan ni ju koll Bridesmaids å om do kollar sjölv å Roy e langt bort så kan du koll Magic Mike ;) /Anna W

    SvaraRadera