måndag 11 februari 2013

Jag kunde inte önska mig nåt bättre

Roy hade dukat åt mig och maten var helt färdig då jag kom hem, sååå himla glad blev jag :) Så nu har jag ätit en riktigt god och mättande lunch och ska snart fara iväg till "jobbet" igen. 

Det är fullt ös idag, som vanligt. Men det är så himla skönt att min handledare vet om min sjukdom och förstår. Så hon får ofta säga åt mig att sätta mig ner och ta det lugnt en stund så att jag inte blir helt slut då jag kör på i 110. Haha.. Det märks verkligen att jag trivs då jag jobbar på såhär hårt och knappt hinner känna efter om jag är trött. Jag ger verkligen allt då jag håller på med nåt som jag gillar. Men alltså, jag har världens bästa handledare och världens bästa praktikplats! Jag kunde inte önska mig bättre!

Nu börjar tiden dra ihop sig, dags att åka iväg igen då :) 
Som sagt - min hårfärg ser helt annorlunda ut beroende på i vilket ljus jag är. Här ser det ju nästan blondt ut! :O
I verkligheten ser det ut som på headern. Blond vill jag inte va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar