måndag 4 februari 2013

Lägesrapport

Efter att fått mat i magen och lite choklad på det, så ska jag nu dra på mig plasthandskar och fräscha upp min hårfärg lite. En dusch på det, och så blir det soffan resten av kvällen. Farmen, Nashville, Top Model Sverige. En skön kväll och uppladdning inför morgondagen. Jag längtar redan till min andra praktikdag! "Det här kan va en framtida arbetsplats" tänkte jag idag. Härliga människor, fina utrymmen, mycket att göra, bra stämning. Sa jag att jag trivs?!

Nej, nog babblat om hur glad jag är just nu. Nu ska håret få sig en omgång!
Fotograf: Linda Sjölund 

2 kommentarer:

  1. Hej! Kan du berätta om hur man tjänar pengar på bloggen gratis, hur man ska göra, var man ska klicka osv? (har också blogspot) :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är ett inlägg jag skrev för ett tag sen: http://saragunmarie.blogspot.fi/2013/01/tjana-pengar-pa-din-blogg.html

      Hojta till om du behöver hjälp med nåt! :)

      Radera