torsdag 14 februari 2013

Svar på era frågor, del 1

En del av frågorna svarar jag på i enskilda inlägg, men jag kan inte laga ett enkilt inlägg för varje fråga, så här kommer några.

"Vilken är din favoritkändis?"
Några av mina favorit-artiser är Pink, Nicki Minaj, Maroon5.
Mina favorit-skådespelare är Cameron Diaz & Jude Law.

"Har du märkt någon skillnad i dina intäkter efter att du gick ut på bloggen med att du får pengar via länkar?"
Ja, det har jag. Enbart till det bättre :)

"Vilka åldrar tror du din blogg passar för?"
Enligt en undersökning så är majoriteten av mina läsare mellan 15-25 år.

"Hur många barn vill du själv ha?"
2-3. Tiden får utvisa :) 

"Är du rädd för att dö?"
Livrädd! Jag har redan fått höra en gång att "Vi kan inte lova att du kommer att överleva", och där vill jag inte hamna igen! Dock måste vi ju alla dö nån gång, men jag önskar att alla bara kunde få somna in sådär fridfullt. 
Tumblr_lr5w0gntc71qa5045o1_500_large
weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar