torsdag 22 oktober 2009

Go'kväll.

Hej! Jag ska försöka skriva här så ofta som möjligt. Jag hade redan börjat blogga på en annan sida, men det var för krångligt så jag gjorde en ny blogg här. :-)
Idag har jag varit i skolan från 8-15. Vi skrev bl.a. en tent, och målade lite. Nu är jag hemma i Kovjoki, jag orkar inte vara där i Vasa.. Man får ju aldrig lugn & ro där. Så nu ska jag sova här hemma, o fara tillbaka till Vasa imorgonbitti. Jag ska vara med på byggmässan i Botniahallen från 11-17. Hoppas det blir kul o att jag orkar.

Nu väntar jag på att "Mammas pojkar" ska börja på tv. Ska se det och sen försöka sova ordentligt inatt. Jag är ensam hemma, alla andra är i Lappland. Jag tycker inte alls om att vara ensam hemma, speciellt inte nu då det är så mörkt..

Roy kommer hem först på lördag denna helg, och åker tillbaka på söndag. Så det blir bara en natt med gulle denna vecka. :-( Och nästa vecka blir det ingen alls, då sitter han in hela helgen. Men snartsnart är det 8:e januari, så kommer han hem för gott. Det ser jag verkligen fram emot!

6:e november har dom öppet hus i Dragsvik, då ska jag dit o hälsa på ;-)
Sen veckan efter, torsdag 12:e november ska jag till Helsinfors o se Pink på Hartwall Areena! En dröm som går i uppfyllelse, verkligen! :-)

Nu avrundar jag,
ha det bra!

2 kommentarer: