onsdag 4 november 2009

Det närmar sig..

Oj oj, snart står jag i Helsingfors med Sofia och ser Pink live! Jag har nog inte fattat det ännu. Det är bara 8 dagar kvar!! Usch nu blir jag nervös ;-)

Klockan är inte ens 7, men här sitter jag redan. Orsak: jag kunde inte sova. Så jag steg upp före 6 och hoppade i duschen.
Har ingen lust till skola idag, men jag måste väl. Jag har fått uppgiften att rita motiv till vår monter, som jag kanske nämnde i nåt tidigare inlägg, så jag måste dit och fixa det idag.
Vi är lediga på fredag, så jag åker hem redan imorgon efter skolan, yeej! O så bär det av mot Dragsvik natten till fredag. ;-) Då får jag äntligen se min älskling som jag inte sett på nästan två veckor. <3
Vi har klarat 115 dagar, nu är det bara 65 kvar. Jag spricker av längtan tills han kommer hem, och vi får flytta ihop. ;-)

Nu ska jag göra mig klar för en tung skoldag.
Ha det bra!

2 kommentarer: