tisdag 24 november 2009

Rysligt bra

Jag vågar knappt tro det, att jag faktiskt har mått riktigt bra hela dan idag. Får se om det slår tillbaka imorgon. Värst vad jag låter negativ nu, knappt så jag känner igen mig själv. Haha.

Det blev en träff med P idag, som planerat! Hon fixade mitt hår lite, och sen tog vi en kaffe i stan :-) Sen hälsade jag på hos syrran, var där en stund o pratade om allt möjligt. Sen traskade jag vidare till M som bor i samma hus. Vi pratade & skrattade och hade det trevligt. Sen åkte vi iväg till Citymarket i Stenhaga o köpte lite godis. Sen for hon på kaffe med en kille, så då kom jag tillbaka till Gamla Vasa.

Nu blir det plastikkirurgerna på tv4play.se om inte nätet hackar alltför mycket. I såna fall så skiter jag i det och kollar då jag kommer hem till helgen istället.

Jag är supernöjd med denhär dagen, och jag hoppas på att morgondagen blir lika bra!
Vi har förresten ganska tung skoldag imorgon.
Ha det så bra, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar