lördag 14 november 2009

Saturday

..Och jag har inga bestämda planer för kvällen.
Jag är med på nästan vadsomhelst, men gubben är lite sur idag, tydligen, så vi får se vad det blir. Kanske, kanske det blir 2012 på bio och sen krogen. Det hoppas jag på. Vi har ju t.o.m köpt dricka att grunda med, så det vore ju synd ifall det inte blev av.

Och ja, konserten. Den var super! Hur jäkla bra som helst! Hon kan verkligen sjunga, dendär Pink. Om man ändå hade hennes röst, aah. Jag har alltid lyssnat på hennes låtar och avgudat hennes underbara röst, och hon hade t.o.m bättre röst i verkligheten! Can't believe it! Jag ångrar inte en sekund att jag åkte på konserten, jag skulle helst av allt vilja uppleva den igen! Sån feelis. Jag skrek och sjöng genom alla hennes låtar, min hals mådde inte så bra efteråt ;-)
Jag köpte hem två t-skjortor, en "bok" med en massa fina bilder, och ett jättefint kort på henne. Hur nöjd som helst! :-) Ska rama in kortet och biljetten så fort jag köpt en ram i rätt storlek.

Vi får se vad kvällen har att erbjuda, hoppas ni får en bra kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar