lördag 7 november 2009

Snö

Äntligen! Att se den första snön som lagt sig som ett täcke på marken är nog för mig en av höjdpunkterna på hela året.

Öppet hus igår då. Vädret hade inte kunnat vara värre. Usch. Jag var stelfrusen & genomvåt, så det som annars skulle ha varit intressant blev bara jobbigt. Men jag ångrar inte att jag for dit, det var ju kul att få se hur pojkarna bor och så.

Nu är jag i Sandsund med älskling, jag vill ut o busa i snön, men han vägrar. ;-)
Vi ska åka in till stan en sväng snart, och sen via Kovjoki så jag får hämta lite kläder & pengar. Vi har ännu inga planer för kvällen, vi får se vad som händer.

Roy är hemma ända till måndag, så vi ska nog hinna med mycket roligt hade vi tänkt!

Ha en bra dag, det ska vi ha!



Hela gänget



Älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar