måndag 21 december 2009

Fartfylld måndagsmorgon.


Den här lilla krabaten har hållit mig vaken sedan ungefär halv 8 i morse.
Igårkväll låg hon och sov då jag gick o la mig, men så fort jag hade slappnat av och nästan somnat så fick hon världens energi och började springa runt. Sen somnade hon väl nångång, men i morse var det samma sak igen; Jag vaknade av att hon höll på vända mitt rum uppochner. Haha, alltså att en såndär liten varelse kan stöka till det sådär mycket! Helt otroligt. Men man kan ju bara skratta, hon är ju bland det sötaste som finns ;]

Ikväll kommer älsklingen hem igen, det ska bli så skönt att ha hem honom lite längre nu, o att inte behöva känna nån stress att han snart ska tillbaka. Bara njuta av att få vara tillsammans. U-n-d-e-r-b-a-r-t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar