tisdag 1 december 2009

Vasa.


Hejhej! Nu är jag back in Vasa! Sitter på internatsrummet o pustar ut efter att ha släpat upp alla väskor och kassar från bilen. Det känns som att jag ska stanna här förevigt då jag alltid har så mycket grejer med mig hit, haha.
Då jag kom hit till Vasa så for jag raka vägen till syrrans med lite grejer. Sen fortsatte jag till Mias, vi for till Wayne's Coffee på en kopp varm choklad, mumma!



Imorgon ska jag köpa ett gymkort åt mig och börja träna på allvar! Jag älskar att träna på gym, och är faktiskt flitig så länge jag har ett kort. Jag borde alltid tanka mitt kort då jag har några ggr kvar, då skulle jag hålla mig i form. Problemet är bara att det är så dyrt. Borde fixa ett kvällsjobb åt mig så att jag har råd att träna, haha :D

Jag har inte hört nånting av Roy sedan igår nångång, men nu fick jag nyss ett sms av honom. HAN ÄR BARA FÖR GULLIG! "Snart e jag hem föralltid med dig" :') Jag började ju gråta.. Jag längtar så mycket till den 8:e januari så att jag kan spricka :D Det kommer att bli en perfekt start på det nya året!

Nu ska jag sluta, ha det bra! Puss puss

1 kommentar:

  1. SV; Jo, jag har alltid haft spänd nacke men jag har inte haft nåt problem med huvudvärk såhär tidigare :S Men ja.. Det är väl stressfaktorer som utlöser det och när jag vaknar mitt i natten som jag har gjort några nätter nu så får man ju mindre sömn som också leder till huvudvärk^^

    SvaraRadera