fredag 22 januari 2010

Slarver

Jag skulle skriva igår o lägga upp lite bilder, men jag hittade såklart inte överföringssladden till min telefon, där jag har alla bilder ;/ Jag ska söka vid Roys i helgen om jag har glömt den dit, den får inte vara borta! Det slog mig, att jag har ju inte fotat med kameran på jättelänge! :O Antagligen för att det är mycket lättare att bara dra fram telefonen om man vill ta kort.. Men det blir ju inte närapå så bra bilder som det blir med kameran, så jag ska verkligen börja fota med den igen!


Nåja, om jag ska berätta lite om vad jag har gjort domhär dagarna... I onsdags var jag ju ledig, så jag sov i Sandsund. Jag & Roy hade ansvaret för hans småsyskon F & J. Så vi gjorde inget speciellt, bara var in till stan och handlade lite mat o sånt.
Igår var jag i skolan från 8-14. Vi hade teori hela dagen, o jag blev helt trött i huvudet. Då jag kom hem så sov jag 1½ timme, sen var jag pigg & glad igen :] Jag hämtade Nattis, så for vi till Stenhaga på en kaffe. Sen kom vi hem till mig, o så klippte hon mitt hår lite. Det blev bra, jag är nöjd! :] Samtidigt som hon for hem så tog jag en promenad med Alecia. Hon ville inte gå, och jag fick inte hålla henne i famnen. Så då lät jag henne klättra upp på min axel, där satt hon o trodde att hon var en papegoja eller nåt ;D



Idag far jag hemhem runt halv 1-tiden, o Nattis kommer med. Det är tur, så att jag inte somnar, för jag blir alltid trött av att köra långa sträckor.


Om jag hittar överföringssladden, så uppdaterar jag ikväll! Annars kanske jag gör det ändå ;]


Ps. Nu är jag officiellt Vasa-bo. Min hemkommun är inte längre Nykarleby, o det tackar jag för! Det känns lite weird i början, men det är nog bättre med vården o så, att min hemkommun är där jag bor. Ja, ni fattar.


Nu ska jag äta en smörgås, hoppa i duschen, läsa bloggar, göra mig klar, o åka hem! :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar