onsdag 17 februari 2010

Slö

Det blev en promenad med F i eftermiddags. Det var svinkallt o jag ångrar att jag inte tog mössa. Vad tänkte jag på? Jag, om nån, borde ju skydda mitt huvud. Nåja, jag vet till nästa gång.
Efter promenaden hämtade vi Alecia, o så for vi till F's. Hon har två katter hon också, så nu skulle dom få leka tänkte vi. Men dom stod bara o fräste åt varann.. Haha.

Nu efteråt så har jag inte gjort nånting, är så himla slö. Jag ska nog krypa ner under täcket snart.
Imorgon har vi troligen en tung dag i skolan, måste försöka orka. Dock behöver jag ju inte gå till skolan såna dagar då jag är extra trött o så. Jag har fått lite specialtillstånd pga. min sjukdom. Men jag ska sova länge inatt så att jag nog orkar.

Det är jätteroligt att ni röstar på min undersökning! :]

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar