fredag 19 februari 2010

Yr

Jag känner mig konstant yr & svag, ibland t.o.m. nästan svimfärdig.. Vad är det som händer? Är det för att jag är förkyld & trött? Har jag ätit för dåligt? Det har varit såhär i några dagar nu, mer eller mindre. Nyss var det riktigt hemskt. Usch, hoppas det känns bättre imorgon då jag har fått vila upp mig.

Jag är hos R nu. Jag valde att inte åka till skolan imorgon, så jag kom hem till Kovjoki och Sandsund i eftermiddags, vilket jag är glad över att jag gjorde, även om bilresan var jobbig. 


Nästa vecka börjar en ny period i skolan, o då är jag ledig måndag och tisdag. Så det innebär att jag har en extra lång helg framför mig nu. Härligt! Det behöver jag. Förhoppningsvis mår jag bättre tills jag ska till skolan nästa gång då.

Nu ska jag läsa lite bloggar, o sen ska jag sooova! Nattnatt! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar