måndag 8 mars 2010

FIX

Min kära blomma som har fått känna på ett o annat pga min vilda kisse, har blivit om-planterad idag. Haha, den har bara ett ynka blad kvar, hoppas kattskrället låter detta stackars blad vara ifred nu då.. ;]

Oj, jag har glömt att berätta vad jag gjort idag. Okej, då kör vi:

-Jag vaknade upp bredvid min älskling i morse runt 9-tiden. Jag packade ihop mina grejer o åkte hem till Kovjoki. Jag åt lunch där tillsammans med mamma o pappa. Sen packade jag ner min kisse som har fått vara hela sportlovet i Kovjoki (vilket mina småsyskon varit väldigt glada över), o så brummade jag iväg till Vasa i det härliga vädret.
Då jag kom fram hit, så möttes jag av ett berg med post som låg och väntade på mig innanför min dörr. Jag sorterade upp allting, vilket tog en bra stund, o hittade mest tråkig reklam, men även en del lappar från posten. Jag brummade iväg till posten o fick med mig min efterlängtade, stora, mjuka, underbara matta, ett par snygga gardiner, en mysig golvlampa, och nya, snygga, randiga lakan. Oj vad glad jag blev, men AJ vad det sved i plånboken! Jag handlade även hem några kassar mat, så nu är min frys o kyl fyllda till bredden igen. :]

Hela min kväll har bestått av att fixa i min lägenhet. Gardinerna har åkt upp, mattan är på plats, o blomman har planterats i en större kruka. Det är supermysigt här nu i min lilla håla, o jag stortrivs! Jag kunde inte må bättre just nu :]

1 kommentar: