lördag 6 mars 2010

JACKAN

Här är en bild på jackan jag köpte i torsdags. Jag lade en tjock tröja under, så kunde jag ha den redan idag då jag & Roy var in till stan en sväng :] Jag älskar den! Jag ser längre och smalare ut i den, vilket är ett stort plus! O så älskar jag färgen. O dessutom är den nästan exakt samma färg som skorna (också på bild) som jag köpte för ett tag sen. Perfekt :] Nu ska jag inte använda den så mycket sålänge snön är kvar, jag ska spara den mer mot våren, om jag kan hålla mig vill säga :]

Nu blir det lördagsmys med Bones, läsk, godis, o en söt pojkvän 
Pusspuss, hoppas ni får en bra lördag!

5 kommentarer:

  1. Hei marie :) jeg så du hadde kommentert den rosa/røde bikinien på nelly.com

    bestilte du den fra nett? eller fikk du faktura? jeg får ikke til og få den sendt med faktura :/

    SvaraRadera
  2. snyggt Sara! :) no måst jo jag handel na nice jacko å så ja int sir så dum ut breiver de :D

    SvaraRadera
  3. Tack :) Haha, int så stor risk ;)

    SvaraRadera