tisdag 9 mars 2010

VILDING

Jag vaknade 8 i morse av att min lärare ringde. Då jag svarade var det helt tyst.. Endera hade han ringt till fel Sara (vilket har hänt förut), eller så var det av misstag. Nåja, nu är jag i alla fall vaken, o kan inte somna om. Suck.. Jag som skulle sova länge idag.
Äh, på med min Spotify-lista o in med en god frukost, så är nog allting prima. *Försöker klämma fram ett léende*

Alecia upptäckte tydligen inatt att min blomma har ett stort blad kvar, så då jag vaknade låg halva bladet utspritt över golvet. Älskade katt! Morr...

Idag ska jag dra iväg till affären o leta efter ett "klätterträd" åt yrvädret, i hopp om att hon låter min stackars blomma vara ifred. Hoppas jag hittar ett, o att dom inte är så himla dyra.
Sen ska jag försöka hinna/orka med gym idag också.

Nu -> Frukost!

Gammal bild på gumman. Vem kunde tro, när man ser på dessa bilder, att hon kan dra fram som en tornado ibland? :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar