tisdag 27 juli 2010

ANTINGEN ELLER

Linda gjorde den här åt mig:

Bo i stan/bo på landet, förklaring: Jag är en äkta lantis! Kommer alltid att trivas bäst på landet. :)
Stå bakom kameran/stå framför kameran, förklaring: Det beror på humöret. Ibland är det roligast att fotografera, o ibland vill man helst bli fotograferad.
Onlineshoppa/'gå på staan- shoppa', förklaring: Det är ju så enkelt (men farligt!) att bara sätta sig bakom datorn o klicka hem lite saker ;)
Spara pengar/slösa pengar, förklaring: Tyvärr så är jag en slösare, men jag försöker skärpa till mig!
Nyttig mat/onyttig mat, förklaring: Finns det nåt bättre än nyttig mat som är riktigt god?!
Mäccen/hesburger, förklaring: McDonald's är  mycket godare! Dock börjar jag tröttna på det också..
Skräckisar/disneyfilmer, förklaring: Länge leve disney-filmerna! Man blir aldrig för gammal för dom!
Gina/h&m, förklaring: Gina Tricot har mycket bättre kvalitet på sina kläder än H&M!
Blixtar & dunder/magiska under, förklaring: Haha? ;)

1 kommentar: