onsdag 6 oktober 2010

JAG HISSAR & DISSAR


HISS
-Varma kläder 
Många tycks förknippa varma kläder med fula kläder. Men det är inte alls sant! Pälsmössor, tjocka jackor, varma stövlar och gigantiska halsdukar är ju hur snyggt som helst!
-Alla nya TV-program som börjar på hösten
Idol, Bonde söker fru, Ensam mamma söker, Biggest Loser, House, osv osv. Love it!

DISS

-Smala ögonbryn
Jag tycker att "busiga" ögonbryn är absolut snyggast! Inte så att de växer ihop, men ganska tjocka o inte perfekt jämna.
-Ej genomtänkta tatueringar
Varför märka sig för livet med nåt som inte betyder nåt? Jag tycker att en tatuering ska vara planerad länge på förhand o ha nån betydelse. Jag skulle t.ex. kunna tänka mig att i framtiden tatuera mina barns namn, o så skulle jag snart vilja ha en tatuering där det står "Never give up". De orden är mitt motto och betyder mycket för mig, därför skulle det vara viktigt för mig att få gadda in de orden nånstans.
-WOW (World of Warcraft)
Det äckliga spelet som förstör så många förhållanden och skapar så svåra beroenden. Usch!

4 kommentarer:

  1. Åhneej wow som e så kul :D Fast om jag inte spelade själv skulle jag säkert hata det också, för det händer lätt att man fastnar i flera timmar :P

    SvaraRadera
  2. Tror du att WOW förstör förhållanden?

    SvaraRadera
  3. Om jag TROR att det gör det? Jag VET att det kan göra det! Jag känner flera tjejer som lämnat sina pojkvänner pga att killen har spenderat för mycket tid framför WOW, o helt glömt bort/skitit i att ta hand om relationen. Sorgligt men sant.

    SvaraRadera
  4. Håller med dina hissningar och dissningar! DU E GRYM SARA, bara så du vet! :) :)

    SvaraRadera