torsdag 7 oktober 2010

NATTBABBEL

Nu ska jag så småningom gå o lägga mig bredvid gubben som redan sover. Men först ska jag plocka undan lite grejer som står framme o skräpar. Varför är karlar i allmänhet så dåliga på att plocka undan och städa efter sig? Ja, det är väl bara så.. Bäst att försöka vänja sig kanske..

Jag har tidsinställt ett inlägg tills imorgonbitti då jag förhoppningsvis sover skönt än. O sen hinner jag säkert blogga lite innan jag far till skolan också, för jag börjar ju som sagt först 12:15 imorgon. Inte illa alls!
Efter skolan så ska jag nästan direkt träffa Sarah, så jag hinner knappast blogga förrän efter det, men ni överlever säkert ;) Jag kanske kan tidsinställa nåt åt er så att det inte blir helt dött här trots allt.

Imorgon börjar Robinson också, så det får jag ju inte missa, o inte ni heller!

Vi hörs imorgon, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar