torsdag 7 oktober 2010

VISSTE DU ATT...

..jag pratar bebisspråk med djur, speciellt katter?
..jag äter en väldigt stark medicin som gör att jag är ständigt trött?
..jag inte simmade en enda gång denna sommar!?
..jag hatar att bli avbruten då jag ska berätta nåt?
..jag inte kunde slappna av fram tills för två år sen? Jag tvingades lära mig det, jag hade aldrig kunnat slappna av och varva ner.. Jag visste helt enkelt inte hur man gjorde! Sjukt va?

Nu fick ni veta ännu lite mer om mig. Vill ni att jag berättar mer, eller är ni inte intresserade? ;)

{Detta är ett tidsinställt inlägg}

1 kommentar:

  1. Om int du sema na alls förra sommarn så måst ja verkligen dra me d ti viltorpet nästa sommar! :)

    sv : Jo, ja mena no fara et hon tröjon eindeira ida ellder imoron. Hon va så myyysi! :)

    SvaraRadera