torsdag 7 oktober 2010

SOVMORGON

Godmorgon! Inatt har jag fått vila ut ordentligt. Jag gick o la mig runt halv 1-tiden inatt, o vaknade nån gång strax efter 9 i morse. Så mellan 8-9 timmars sömn blev det. Inte dåligt :)

Jag har nyss tagit en dusch, o nu ska jag göra frukost åt mig. Sen ska jag faktiskt sätta i löshåret, har inte haft i det på över en vecka tror jag.

Längesen jag visat er dagens outfit & facelook förresten! Men det har inte funnits så mycket att visa eftersom vi i skolan använder mestadels målarkläder. Så idag då vi för en gångs skull har bara teori så ska jag försöka dra på mig lite finare kläder, o dra tummen ur röven o ta lite bilder.

Vi hörs ännu innan jag far till skolan! 

1 kommentar:

  1. Om du känd d som en gambe tanto förra sommarn så måst vi sij till att du känder d som ett lille båån nästa sommar :D haha.

    SvaraRadera