fredag 8 oktober 2010

JAG TYCKER TILL OM KVÄLLENS IDOL

JAY: White Wedding - Billy Idol
Sjuukt bra! Min absoluta favorit i tävlingen!

ANDREAS: For Once In My life – Frank Sinatra
Han ser ut som en gubbe och sjunger alltid tråkiga gubblåtar! Ut med Andreas!

LINDA: You Oughta Know - Alanis Morissette
Skön och speciell röst, men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om kvällens framträdande.. Less is more, kanske?

DANIEL: Who Says - John Mayer
Ett ord: CharmtrollOch: Bra låtval!

ELIN: Hang With Me - Robyn
Ikväll var första gången som jag faktiskt tyckte att hon var superbra! Heja Finland!

OLLE: Talking About a Revoultion - Tracy Chapman
Ett plus för gitarren, men annars; Nja.. Nåja, helt okej.

SASSA: Dear Mr.President - Pink
Bra låtval, och den låten är dessutom sjukt svår att sjunga, så jag lyfter på hatten åt Sassa!

LINNEA: Crazy - Gnarles Barkley
Nej nej NEJ!

GEIR: Need You Now - Lady Antebellum
Geir är överskattad! Han var inte alls bra ikväll tyckte jag.

ALICE: If It Makes You Happy - Sheryl Crow
Jag har haft så höga förväntningar på henne, så nu blev jag så himla besviken..!

MINNAH: Holding Out For a Hero - Bonnie Tyler
Skitbra som vanligt! Helt klart en av mina favoriter!

Vad tyckte ni om Idolerna ikväll? Favoriter?

7 kommentarer:

  1. Bra Sara! Mer åsikter i bloggen, det här var intressant.

    SvaraRadera
  2. Minnah var super bra igår! :) Alice ha ja allti had som favorit men on sjunkt no liti igår. Va va edi fö pipröst egentligen? Vem åkt ut annos? Ja orka int sita upp.. :P

    SvaraRadera
  3. Jay ska vinna, han är så himla bra! :)

    SvaraRadera
  4. jay ska vinn, heilt klart!
    alice ha vari liti åv en favorit fö me å men faktist så vart ja besviken tå on sjöng if it makes you happy.. had fövänta me liti mejr power!
    minna e å jättedukti, men ja stör me så på hennas utseend :S

    SvaraRadera