fredag 8 oktober 2010

UTRÖSTNINGEN

Nu ska jag kolla resultatet av kvällens Idol, o sen väntar sängen på mig.
Imorgon åker vi hem till Kovjoki för att brottas med lite tjurar tillsammans med pappa. O sen på söndag ska jag sitta barnvakt åt småtrollen, så vi sover antingen i Kovjoki eller i Sandsund nästa natt. O lite senare på söndag så far vi kanske till Kurikka o hälsar på hos Roys pappa. Men mer om detta senare då jag vet hur det blir.

Imorgon blir det hur som helst väckning halv 9, så far vi hem lagom till maten, för att sen göra lite nytta i fähuset. Lite tjurar ska flyttas o sånt. Farliga grejer, man kan inte vara försiktig nog. Tyvärr så brukar jag bli lite ivrig o inte tänka efter riktigt ordentligt då vi sätter igång med nåt sånt här, så jag brukar bli klämd mot grindar osv av de stora tjurarna. Inte bra, jag vet. Men jag lever ju än ;)

Jag tänkte att jag skriver lite om detta redan nu eftersom jag knappast hinner uppdatera nåt innan vi far hem imorgon, o sen inte heller förrän efter att vi brottats klart med tjurarna. Ni lär ju få se om jag överlever ;)

Jag tidsinställer nåt åt er tills imorgon! Så hoppas jag att vi hörs sen, men det gör vi nog. Jag ska inte bli för dramatisk nu ;)

Ha det bra! 
Bild från augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar