torsdag 28 oktober 2010

MIN TORSDAG

Okej, nu är jag tillbaka. Tänkte skriva lite kort om dagen först.
Jag började min dag vid halkbanan med bilskolan. Där spenderade vi hela morgonen och förmiddan. Sen hade vi en timmes paus, då kom jag hem o åt min goda tonfiskröra med kokta ägg. Sen begav jag mig av till bilskolan där vi hade 1½ timme teori. Då slog tröttheten till o jag höll på somna. Men nu har jag i alla fall andra skedet avklarat. Känns underbart!
Efter bilskolan traskade jag in till stan, till H&M, o provade lite kläder. Jag hittade en massa snyggt, men köpte ingenting.
Bl.a. dessa snygga leggings med hög midja provade jag, o blev kär:

{Bakifrån}

Den röda kavajen på bilden föll mig också i smaken, men jag vet inte om jag passar i rött?
Nåja, sen gick jag till Gina Tricot, har ju 30€ kvar på presentkortet att handla för, men jag hittade inget intressant där.
Gick vidare till Aleksi13, o hittade drömskorna:




Om jag hade haft 90€ extra så skulle jag ha köpt dem på direkten!
Om nån har ett par liknande som ligger hemma o skräpar (helst med foder i) så är det bara att säga till så kanske jag köper dem!

I alla fall. Sen kom Jenny in till stan. Vi for o handlade lite mat, o kom hem till mig o åt. För min del blev det kallrökt lax med crème fraiche- o majonnäsröra. Mums! Jag var knappt sugen på Jennys pizza, tro det eller ej!
Sen satt vi o pratade & tramsade o sånt som hör till, o så begav vi oss än en gång in till stan för att leta efter en våg åt Jenny. Sen körde jag hem henne, o nu sitter jag här.
_____
Ni anar inte hur frestad jag blir då jag ser julgodiset i butikerna. Jag är så svag för choklad, men gud vad stolt jag är att jag kunnat stå emot frestelsen! Dock har jag köpt riktigt mörkmörk choklad (86%) idag som jag ska göra en pannacotta av imorgon. Den mörkaste chokladen lär vara okej. Säg till fort om ni är utav annan åsikt! 

Nu ska jag fortsätta planera lite inlägg åt er, o så börjar ju Robinson strax. Missa inte! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar